En fråga till er

Hejsan!
 
Idag har jag en fråga till er:
 
Jag har ju bloggat i lite mer än en månad nu och börjar få lite läsare som kommer tillbaka varje dag. Men jag undrar; Vad tycker ni om min blogg? Designen, är den fin eller för tråkig? Är inläggen bra eller vill ni ha dem på ett annat sätt? Fler eller färre, längre eller kortare? Säg vad ni tycker!
 Jag tycker att det är kul att veta vad andra tycker om mig så ni får jättegärna svara i kommentarerna! Om jag vet vad ni vill så kan jag ju också göra det så, eller hur? :D
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Hejsan och välkommen till min blogg! Den här bloggen handlar för det mesta om hästspelet Star Stable Online, men även lite om mitt eget IRL-liv. Jag heter Sofia Diamondnight, men kallas för Sof. Sof bor på Jorvik, på Silverglades Hästsportscenter tillsammans med sina 14 hästar. Utanför spelet finns jag på flera sociala medier (eller nej vänta, bara på Instagrem acctually), och jag är även en av 4 admins på wikin om spelet - Jorvikipedia! Tillsammans med Esme Silverforce (monokerus.se), Lys Macwright (ssolys.blogg.se) och Ylva Moonwright (ellenylva.blogg.se) hjälper jag till att hålla wikin fin och uppdatera den med den info som behövs!


HannaVic logotype