Segt på SSO

Trots att jag tycker att jag har varit ganska duktig med att hålla det aktivt här på bloggen, så är det väldigt segt för mig på SSO just nu. Jag är väl med litegrann på uppdateringarna men har inte det riktiga suget. Jag saknar faktiskt lite den där tiden då man skyndade sig hem från skolan för att få kolla in den nya uppdateringen och när man tjuvade fram mobilen på skolan för att kolla vad den var. Men nu är alla läxor och prov ivägen D:
 
Men nu ska jag faktiskt på riktigt försöka komma igång igen. Jag har lovat mig själv att fixa med Jorvikipedia så mycket jag kan nästa vecka och då blir jag tvungen att logga in litegrann. Jag har nationella prov i veckan också vilket tar upp två hela dagar, visst är det jobbigt men då får man inga läxor på det! Utom två dagars missat skolarbete... Dammit.
 
Nej men på riktigt så ska jag börja igen, och hålla igång på riktigt. Jag ska börja spara till en Shire (för dum som jag är så slösade jag bort 300 sc på en outfit förra veckan) också, för jag har ju inte skaffat mig en sån än :D
 
 











Kom ihåg mig?
Hejsan och välkommen till min blogg! Den här bloggen handlar för det mesta om hästspelet Star Stable Online, men även lite om mitt eget IRL-liv. Jag heter Sofia Diamondnight, men kallas för Sof. Sof bor på Jorvik, på Silverglades Hästsportscenter tillsammans med sina 14 hästar. Utanför spelet finns jag på flera sociala medier (eller nej vänta, bara på Instagrem acctually), och jag är även en av 4 admins på wikin om spelet - Jorvikipedia! Tillsammans med Esme Silverforce (monokerus.se), Lys Macwright (ssolys.blogg.se) och Ylva Moonwright (ellenylva.blogg.se) hjälper jag till att hålla wikin fin och uppdatera den med den info som behövs!


HannaVic logotype