God jul!

Hejsan på er, och god jul!!
 
Vad ska ni göra idag? Har ni fått några julklappar? Jag har fått lite nytt smink, ett par nya hörlurar (urbanears, vita! Mina förra gjorde min lillebror sönder för något år sedan, huhu), och ett par nya ridbyxor!
Imorse gick jag faktiskt upp klockan 7 för att gå ner till stallet och rida! Jag red ut på en långtur, och även fast det blåste och regnade lite så var det väldigt mysigt. 
 
Som vissa kanske vet så fyllde jag ju år igår, och då fick jag en ny bärbar dator! Jag blev såklart jätteglad, för jag har haft en gammal skruttig laptop i flera månader och innan det en ännu äldre stationär som typ "blev över" när alla andra fick ny dator... Men iallafall, det är en vit Acer Aspire v 13, och jag älskar den verkligen!
 
Jag kommer nog inte hinna spela så mycket idag dock, för det ska komma väldigt många och fira jul med oss & kolla på Kalle Anka i eftermiddag. Men jag började med huvuduppdragen igår, och de verkar superbra *-* Kanske smiter ifrån middagen lite ikväll, hihi :3
 
 
Ska ni göra något annat speciellt idag?











Kom ihåg mig?
Hejsan och välkommen till min blogg! Den här bloggen handlar för det mesta om hästspelet Star Stable Online, men även lite om mitt eget IRL-liv. Jag heter Sofia Diamondnight, men kallas för Sof. Sof bor på Jorvik, på Silverglades Hästsportscenter tillsammans med sina 14 hästar. Utanför spelet finns jag på flera sociala medier (eller nej vänta, bara på Instagrem acctually), och jag är även en av 4 admins på wikin om spelet - Jorvikipedia! Tillsammans med Esme Silverforce (monokerus.se), Lys Macwright (ssolys.blogg.se) och Ylva Moonwright (ellenylva.blogg.se) hjälper jag till att hålla wikin fin och uppdatera den med den info som behövs!


HannaVic logotype