Läxor, läxor, läxor

...det är ungefär vad som får plats i mitt huvud just nu. Ligger lite efter i matten just nu för att jag är så blyg så jag vågar inte redovisa (presentera det man har gjort muntligt, vi har ett sånt system i skolan där man gör det efter ett visst antal uppgifter) för någon annan än en speciell lärare och hon har typ aldrig tid, huhu.. Idag vågade jag mig dock på att redovisa för en ny lärare och det gick väl okej, haha. 
 
En rolig grej är att vi har engelska"prov" där vi ska skriva om ett läger över sommaren (jag skriver om ett ridläger, what else) och jag hade 0 fantasi när jag skulle komma på ett namn ((som vanligt) så jag döpte det till Jorvik Riding Camp. Fantasifullt. Får hoppas att ingen annan i min klass spelar SSO, hahahah. Blir lite stel stämning då. Fatta att få frågan efter presentationen, "Men vänta, kommer inte det där namner från ett spel?" och man bah "eheheheheh kaanske" haha omg. Får väl hoppas, antar jag. 
 
Men nu kanske jag ska ta och plugga till NO-provet.. Suck, orkar inteee D: Har i alla fall en sak att se fram emot, att min nya ponny att komma den 6 februari! Taggtagggg
 
I brist på nya bilder pga lathet så får ni en gammal bild :')











Kom ihåg mig?
Hejsan och välkommen till min blogg! Den här bloggen handlar för det mesta om hästspelet Star Stable Online, men även lite om mitt eget IRL-liv. Jag heter Sofia Diamondnight, men kallas för Sof. Sof bor på Jorvik, på Silverglades Hästsportscenter tillsammans med sina 14 hästar. Utanför spelet finns jag på flera sociala medier (eller nej vänta, bara på Instagrem acctually), och jag är även en av 4 admins på wikin om spelet - Jorvikipedia! Tillsammans med Esme Silverforce (monokerus.se), Lys Macwright (ssolys.blogg.se) och Ylva Moonwright (ellenylva.blogg.se) hjälper jag till att hålla wikin fin och uppdatera den med den info som behövs!


HannaVic logotype