Redigeringar!

Jag ska försöka mig på att redigera lite snart tror jag! Jag gjorde ju det väldigt mycket förut men gör det typ aldrig längre. Grejen är att på förra datorn jag hade (som inte var min men ändå) hade photoshop på den och jag provade en "esme-redigering" haha nej men vad heter de ens? En när man använder tänj-verktyget och likson fyller i en lineart... Äh jag vet inte haha. Men ni förstår säkert vad jag menar. Jag tyckte i vilket fall som helst att det var jätteroligt och jag gjorde faktiskt en, men sen fick jag en egen dator (missförstå mig inte nu, jag tyckte ju att det var jättekul såklart!) i födelsedagspresent, så kan inte göra det längre :'( Jag har försökt att hitta motsvarande verktyg, finns ett som påminner om det i gimp men det är typ omöjligt att använda..
 
Har däremot sett nånstans att man kunde ha en 30-dagars trial på photoshop, kanske ska ta och prova det och den leva med att det är borta, haha. 
 
Vet ni något bra progran att redigera i som är gratis? :D











Kom ihåg mig?
Hejsan och välkommen till min blogg! Den här bloggen handlar för det mesta om hästspelet Star Stable Online, men även lite om mitt eget IRL-liv. Jag heter Sofia Diamondnight, men kallas för Sof. Sof bor på Jorvik, på Silverglades Hästsportscenter tillsammans med sina 14 hästar. Utanför spelet finns jag på flera sociala medier (eller nej vänta, bara på Instagrem acctually), och jag är även en av 4 admins på wikin om spelet - Jorvikipedia! Tillsammans med Esme Silverforce (monokerus.se), Lys Macwright (ssolys.blogg.se) och Ylva Moonwright (ellenylva.blogg.se) hjälper jag till att hålla wikin fin och uppdatera den med den info som behövs!


HannaVic logotype