Uppdateringarna som varit sen jag försvann

Jag har ju varit borta i några veckor nu, och jag har inte bara varit borta från bloggen, utan hela SSO-communityt. Inte spelat SSO på hela 4 veckor! 
 
Jag har ju dock läst uppdateringarna och är väldigt ledsen över att jag missade star rider-hårsalongen för några veckor sedan, det hade varit perfekt med en ny frisyr! Men jag hoppas verkligen att det kommer nya frisyrer snart. Det finns några i Fort Pinta och på lite andra ställen som hade varit sååå snygga om de hade varit lika bra gjorda som de nyare. Så efter garderoben är det nog min största önskan på SSO just nu! Nu när vi har fått så mycket nya fina hästar och utrustning tycker jag att det kan vara dags för lite uppmärksamhet åt karaktären... ;)
 
Jag skippade faktiskt att göra juluppdragen i år, vilket kjag ångrar lite nu i efterhand. Men jag har ju gjort de i 3 år nu, man tröttnar lite på dem. Hörde något om att det var lite nya saker.. Men men. Får väl leva med det, är man lat så är man, haha.
 
Vad tycker ni om de senaste uppdateringarna?











Kom ihåg mig?
Hejsan och välkommen till min blogg! Den här bloggen handlar för det mesta om hästspelet Star Stable Online, men även lite om mitt eget IRL-liv. Jag heter Sofia Diamondnight, men kallas för Sof. Sof bor på Jorvik, på Silverglades Hästsportscenter tillsammans med sina 14 hästar. Utanför spelet finns jag på flera sociala medier (eller nej vänta, bara på Instagrem acctually), och jag är även en av 4 admins på wikin om spelet - Jorvikipedia! Tillsammans med Esme Silverforce (monokerus.se), Lys Macwright (ssolys.blogg.se) och Ylva Moonwright (ellenylva.blogg.se) hjälper jag till att hålla wikin fin och uppdatera den med den info som behövs!


HannaVic logotype